eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWytlumaczcie mi prosze...[mBank]Re: Wytlumaczcie mi prosze...[mBank]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wytlumaczcie mi prosze...[mBank]
    Date: Wed, 03 Dec 2003 15:20:15 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <bqkrc4$duk$1@inews.gazeta.pl>
    References: <bqkmh7$gmf$1@news.onet.pl> <bqkqnm$cvl$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1070461125 14292 80.55.241.182 (3 Dec 2003 14:18:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Dec 2003 14:18:45 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <bqkqnm$cvl$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.5) Gecko/20031007
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:271631
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Łukasz napisał:

    > Najbardzieje wkurzyl mnie fakt, ze tyle czasu zylismy w falszywym
    > przeswiadczeniu, ze robimy cos co da wymierny efekt. Czekalismy na
    > przeksztalcenie rachunku ponad 1.5 miesiaca, wiazalismy plany z
    > podwyzszeniem limitu kredytowego a w efekcie spotkala nas taka niemila
    > niespodzianka.
    > Przeciez gdyby od razu poinformowano nas, ze nie ma szans na zmiane limitu
    > to nie tracilbym nerwow i pieniedzy na ciagle telefony.
    > Jestem zly i rozzalony.

    I masz racje. Mozesz zawsze skrobnac list do banku z opisem sytuacji
    oraz informacja, ze poniewaz zostales wprowadzony w blad przez
    pracownika banku (jesli pamietasz nazwisko, to dobrze) domagasz sie albo
    zrealizowania oferty, albo likwidujesz rachunek.

    Wiem, wiem, mBank na w dupie swoich klientow, ale jak zaden z nich nic
    nigdy nie napisze, to szans na poprawe nie wiedze. Mozesz wyslac kopie
    listu do kilku gazet. Pewnie jakis nudzacy sie redaktorek zadny dobrego
    tematu zajmie sie sprawa i mBank pomagluje.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1