  • Data: 2004-04-28 15:52:42
    Temat: Re: XELION - wasze opinie
    Od: "grusia" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zalozylem sobie tam konto (bo Maestro to 4zł miesiecznie i dobry interface do
    bankomatow peo i euronetu), zainwestowalem w pioneer'a i chyba mieszkanie
    jeszcze tam ubezpiecze... konsultant, który mnie obsługuje jest troche
    narwany, ale konkretny. moze tak jest na poczaktu, ze sie staraja, bo dopiero
    zaczynaja, ale dla mnie jest OK, tym bardziej, ze tym razem to nie ja chodze
    do banku podpisywac umowy, tylko bank przychodzi do mnie :)