  • Data: 2003-12-11 05:52:22
    Temat: Re: Xelion Doradcy Finansowi - ktos korzystal? co sadzicie?
    Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no rzeczywiscie, dokladnie to samo !
    >
    > to co oni w ogle chca sprzedawac, dyskont uslug Pekao???
    > no i nie wiem co myslec o tych doradcach, czy oni rzeczywiscie sa w stanie
    > powiedziec cos wiecej niz Expander?
    > oprocz tego, ze beda wciskac produkty jednego banku

    Bo to przecież nakładka Pekao SA, firma dystrybucyjna, będąca własnością i
    pracująca na potrzeby Banku.
    Doradcy mogą Ci powiedzieć mniej więcej tyle: "kup mój produkt, bo jest
    fajny".
    Przecież taki doradca żyje z prowizji... Jeśli coś ci odpowiada z oferty
    Pekao, to możesz komuś dać zarobić. I tyle.
    Podobnie z Expanderem ;-) Prawda? Tacy sami doradcy.....