  • Data: 2013-09-26 14:55:30
    Temat: Re: Z?o?y? pozew o uniewa?nienie kredytu we frankach.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > Zawsze mnie to dziwi czemu nie widzi w tym interesu. Zamiast po prostu odebrać to
    próbuje wyrywac kasę z reguły z duża stratą i
    > to piętnując kredytobiorcę. Niejeden Bank (jego wlasciciel) miałby (z przejęć) kupę
    kraju na wlasnosc.

    Problem by wyjaśnił się, gdyby nabywcą był jednak bank.
    Komornik przecież sprzeda temu, kto kupi.

    Jeśli komornicy będą sprzedawali mieszkania ,,niewypłacalnych'' klientów,
    będą sprzedawali je raczej tanio, co jeszcze mocniej obniży ceny rynkowe
    mieszkań. To z kolei sprawi, że większa liczba mieszkań przestanie stanowić
    dostateczne zabezpieczenie i kolejni kredytobiorcy stracą swe mieszkania,
    które komornicy sprzedadzą na wolnym rynku, jeszcze mocniej obniżając
    ceny rynkowe...

    [dla mnie fajnie -- kupie na wolnym rynku mieszkanie za 1/6 jego
    faktycznej wartości i przeczekam zawał tego systemu, po czym
    mieszkanie sprzedam z ogromnym zyskiem]

    Wcześniej czy później padniemy łupem tych, którzy mają pieniądze
    (lub tylko udają, że mają -- mogą kupować na swoistą krechę,
    stawiając obietnice, fałszywe obligacje czy dobra w nieistniejących
    zakątkach świata) i uczynią nas bezdomnymi.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'