eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZa co celebryta wkurza sie na bank ;)Re: Za co celebryta wkurza sie na bank ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
    order1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newsh
    osting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neo
    strada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Za co celebryta wkurza sie na bank ;)
    Date: Sun, 28 Feb 2010 14:30:19 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <hmdrr1$9cj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hmdjij$lll$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bcb135.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1267364513 9619 83.27.217.135 (28 Feb 2010
    13:41:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Feb 2010 13:41:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:520067
    [ ukryj nagłówki ]


    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:hmdjij$lll$1@inews.gazeta.pl...
    >- A co jeszcze pana denerwuje w polskim systemie bankowym?
    >
    > - Nie czuję się na siłach, by w sposób fachowy wypowiadać się na ten
    > temat. Mogę jedynie spojrzeć na nie od strony ich klienta. W Wielkiej
    > Brytanii jest takie określenie "user friendly", które oznacza, że coś jest
    > przyjazne dla użytkownika. Kiedy w Polsce w 1989 roku rozpoczęły się
    > reformy gospodarcze, to objęły one także nasze banki. Wygląda, że spośród
    > wszystkich sektorów gospodarki one najszybciej dostosowały się do nowej
    > rzeczywistości ekonomicznej. Zobaczyły na świecie jak to wygląda i duża
    > część z nich uważa się za nowoczesne. Dziś po ponad 20 latach reform można
    > się w niektórych przypadkach mocno rozczarować. Podam przykład. Pewnego
    > dnia chciałem kupić płytę z muzyką przez internet w sklepie znajdującym
    > się w Nowym Jorku. Złożyłem zamówienie, a jako sposób zapłaty wybrałem
    > kartę kredytową, bo wydawało mi się to zupełnie normalne. Jakie było moje
    > zdziwienie, gdy dowiedziałem się, że przelanie pieniędzy na odpowiednie
    > konto bankowi zajęło ponad tydzień. W dobie internetu tak długi okres
    > oczekiwania jest nie do przyjęcia. Nie wiem dlaczego tak się stało.
    > Zresztą mój bank nie podał mi logicznego wytłumaczenia swojej
    > opieszałości. To jest jakiś absurd. W ciągu tygodnia mogłem sam wsiąść w
    > samolot, polecieć do Nowego Jorku, kupić nie tylko tę płytę, ale także
    > jeszcze inne i zapłacić za wszystko gotówką. Zarobiłyby linie lotnicze,
    > sklepy, hotele, restauracje, ale nie banki. Zresztą kiedyś tak było i
    > chyba nie jest celem niektórych polskich banków wracać do rozwiązań z
    > minionych czasów.
    >
    > http://biznes.onet.pl/mysle-na-wszelki-wypadek,18527
    ,3183652,1,prasa-detal
    >
    > MK

    jakaś "tania" ta sensacja...
    george


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 28.02.10 14:00 BK

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1