  • Data: 2007-07-01 11:17:29
    Temat: Re: Zabezpieczenia w Millenium Net
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> napisał(a):

    > Nic dziwnego, że poprzedniej generacji. W ofercie tej karty nic się nie
    > zmieniło od roku (ostatnia zmiana to właśnie automatyczna spłata za
    > pomocą DD).

    I o to mi chodzilo - kilka lat temu BPH swoimi kartami wygraywalo rankingi, karta
    nr 1 w Polsce itp.
    Teraz spoczeli na laurach, a konkurencja kieruje swoje produkty do roznych grup
    klientow, ktorzy odchodza skuszeni nieoczekiwanymi walorami, ktorych nie maja w
    swoich kartach.

    Zauwaz - ING dolozylo ubezpieczenie do pomaranczowej Visy, zeby uatrakcyjnic ja dla
    klientow szukajacych bezplatnej karty (100 zl miesiecznie to idealna kwota)

    W tej chwili, jedyne, co (poza tym, ze mam tam konto) moze mnie skusic do
    bursztynowej karty BPH (srebrna jest za droga - nie ma w niej nic, co jest warte
    dla mnie tych 70 czy 80 zl) to oprocz dostepu przez internet (wiekszosc kart juz
    ma) jest mozliwosc umieszczenia na niej mojej przeslicznej facjaty, co uwazam za
    zwiekszenie bezpieczenstwa karty.