  • Data: 2008-10-19 10:21:37
    Temat: Re: Zabezpieczenie karty
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-10-19, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    [...]

    > O limitach można mówić w przypadku kart kredytowych tylko (jeśli się mylę
    > to niech ktoś mnie poprawi).

    Mylisz się. W Multi na pewno można ustawić limit na kartach debetowych.

    > Tego kartą kredytową się nie robi ;)

    Złodziejowi też to powiesz? Ja mam na kk ustawione limity 0.
    Żaden bankomat nie powinien takiej transakcji przepuścić.
    Natomiast możliwość ustawienia maksymalnego limitu dziennego na karcie
    debetowej też jest przydatna (znowu (M|m)banki :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl