  • Data: 2009-08-24 17:03:26
    Temat: Re: Zafrapował mnie ten post...
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Np. wynajme Ci ładne 3-pokojowe 75 m2 za 1900 zł (już w tym opłaty w spółdzielni i
    CO) + media (prąd i woda wg liczników) od zaraz, a jeśli zrezygnujesz to wchodź pod
    stół i szczekaj.
    > W-wa prawobrzeżna, ale ładne ogrodzone osiedle, z własnym miejscem parkingowym i
    bardzo dobrą komunikacją autobusową.

    Miało być 1500 PLN. Prawobrzeżna ? Czyli co apartament na Tarchominie z
    bardzo dobrą komunikacją w postaci wiecznie zatkanej Modlińskiej ?

    Poza tym to jest jedna oferta. Wykaż, że jest ich więcej i że spokojnie
    można za 1500 PLN miesięcznie wynająć 2-3 pokojowe mieszkanie w 10
    letnim budownictwie. W Warszawie.

    --
    Mithos