    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zagraniczne przelewy przychodzące
    Date: Sat, 03 Jul 2004 00:15:45 GMT

    In article <cc4rav$ln8$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    kursonik_wytnijtoijedynki_111@wytnijtoijedynki_111po
    czta.onet.pl says...
    > Witam!
    >
    > Chciałbym Was prosić o radę, w jakim banku i jakie konto założyć, aby
    > ograniczyć do minimum koszty związane z przychodzącymi przelewami z
    > zagranicy. Dodam, że chodzi o 1-2 przelewy miesięcznie, waluta - dolar.
    > Drugorzędne (choć nie bez znaczenia) są koszty przelewów wychodzących (też
    > zagranicznych).

    hmm... to pewnie jeszcze zalezy skad. Ja otrzymuje na konto dolarowe w
    Citi z Wells Fargo (USA). Koszt wysylki w Wells Fargo mozna ograniczyc
    do 10 dolarow definiujac przelew telefoniczny. W moim przypadku Wells
    Fargo pobiera oplate za przelew do CITI w dolarach oplate JAK ZA PRZELEW
    KRAJOWY (gdyz sla to via Citi w Nowym Jorku). Nie ma oplat za przelewy
    przychodzace w polskim citi. Dodatkowy plus jest taki, ze polskie citi
    ma bezplatny numer telefoniczny w Stanach (i nie tylko).

    AP