  • Data: 2012-08-09 18:19:12
    Temat: Re: Zajazd na Finroyal :-D
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Aha.... napisał(a) w wiadomości: ...

    >Do jakiego qrwa sadu,nikt cie glupi chuju nie nauczyl ze jak ktos cie
    >ograza to sie mu w morde daje ? I to jest wlasnie problem ludzie
    >nadstawiaja dupy jak dostana w morde a powinni ubic chama.

    Doceniam jakże merytoryczny i wyważony głos w dyskusji.
    Okazuje się, że potrafisz nawet cytować paragrafy. Na grupie prawo
    taki zaszczyt mnie z Twojej strony nie spotkał.
    Ale jakiś postęp widać...

    Hmm... czy jest jakiś paragraf za nawoływanie do mordów ("A sztandary
    beda czerwone od krwi.")?
    Polecam Paweł Jasienica: "Rozważania o wojnie domowej". To niegruba
    książeczka...

    z wyrazami szacunku
    Arek