  • Data: 2011-10-12 10:29:30
    Temat: Re: Zakaz placenia karta w pracy
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnj8t7r5.9id.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > Jakiego przestępstwa?

    Np. doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia mieniem. Musisz się
    liczyć, że jak bank odda pieniądze tobie, to zabierze je sklepowi, a więc
    takim działaniem doprowadzasz sklep do stanu jak wyżej. Przy jednej
    reklamacji zawsze można wytłumaczyć się "sklerozą", co jednak nie zwalnia
    nas od odpowiedzialności na drodze cywilnej. Natomiast przy powtarzających
    się reklamacjach na które regularnie skarżą się sprzedawcy, nie będzie
    trudno udowodnić umyślność i podciągnąć pod oszustwo, wyłudzenie, czy choćby
    jak na wstępie.