  • Data: 2003-09-16 10:41:51
    Temat: Re: Zakochalem sie w operatorce mBanku.
    Od: "Michał" <r...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przypomniała mi się zabawna historyjka, której byłem świadkiem. Mianowicie mój
    przyjaciel, pan po sześćdziesiątce, namówiony przeze mnie na eKonto, rozmawiał
    z panią na mLini i po pewnym czasie zadał jej pytanie:
    - Przepraszam, a czy ja rozmawiam z osobą fizyczną (!!!) czy z automatyczną
    sekretarką?
    po czym widząc mnie nie mogącego powstrzymać się od śmiechu dodał
    przepraszająco "Bo ona tak szybko mówi"...

    :-))

    Pozdrawiam wszystkich teleoperatorów we wszystkich bankach! Naprawdę, macie
    ciężki kawałek chleba z nami, upierdliwymi klientami, oraz z Waszymi
    wewnętrznymi, częstokroć wewnętrznie sprzecznymi, regulaminami.

    :-)