    From: a...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zakup mieszkania na kredyt-Warszawa
    Date: 23 Oct 2002 10:10:03 +0200

    Dzięki - ale wracając do mojego pytania, czy ktoś może mi powiedzieć co jest
    bardziej opłacalne
    zakup mieszkania na rynku pierwotnym na kredyt, czy tez zakup mieszkania na
    rynku wtórnym na kredyt (Warszawa) - czyli do jakiej kwoty opłaca się mi kupić
    mieszkanie na rynku wtórnym - w porównaniu z odliczeniem odsetek od kredytu -
    od podatku - może ktos wie jak to obliczyć.

    Szukam także informacji gdzie moge znaleć dobre rankingi dotyczące kredytów
    mieskzaniowych - który obecnie kredyt i w którym banku jest opłacalny - czy w
    PLN, czy tez w walucie i w jakiej.