    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zakup waluty - cinkciarz.pl
    Date: Wed, 12 Jan 2011 11:58:35 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 11:41:54 +0000, Miernik napisał(a):

    > Przydałoby się gdyby jeszcze konta w Aliorze i w Nordei założyli.
    >
    > Ostatnio dodali konta w Raiffeisen - nie wiem po co to komu, oferta
    > Raiffeisen walutowa taka sobie - tylko jedna wpłata na konto gotówkowa w
    > miesiącu bez prowizji, wypłata gotówki w walucie w oddziale 4.99 PLN,
    > Europrzelew 4.99 PLN, przelew walutowy inny 34.99 zł. Kart do kont
    > walutowych brak.

    No fakt, że pod względem walut to oferta Raiffeisen jest taka sobie. Jest
    u nich jeszcze coś takiego jak r-dealer i może tam kursy wyglądają
    bardziej ciekawie, jednak zawsze zapłacimy te min. 4,99 pln dodatkowo,
    niestety. Rajfi może po prostu służyć do transakcji w pln jeżeli ktoś ma
    akurat tam konto.

    --
    xbartx