    From: MAR <m...@s...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamknięcie konta BZWBK jak to zrobić bezproblemowo
    Date: Sat, 01 May 2010 00:06:56 +0200

    W dniu 2010.04.28 21:50, ...@g...pl pisze:

    > jak dla mnie sa dwa konta konto24 i konto24.pl i dla konto24.pl nie ma
    > zmian, jak bylo bez oplat, tak i pozostalo bez oplat. co do samego konto24
    > to nie wiem - nie mialem/mam.

    konto24.pl jest bez opłat, pod warunkiem, że się ma kartę. Jeśli jej nie
    ma, to jest przekształcane w konto24.
    Informacja o tym przekształceniu umieszczona była w załączniku do umowy,
    załącznik ten stosowany był od początku istnienia konto24.pl, czyli od
    2005 roku.

    Fakt, że informacja o tym jest nieźle ukryta. Ja mam ten załącznik
    wyłącznie jako plik na dysku. A resztę umów mam na papierze.

    Tutaj jest inna kwestia: to sam BZWBK zrezygnował z kart do konto24.pl w
    zeszłym roku.

    Mojej karty nie wznowił pół roku temu. Ale konta nie przekształcił.
    Teraz przysłał pismo. Biorąc pod uwagę 6 tygodni na wypowiedzenie, to
    trochę zbyt późno je wysłał. Rozumiem, że pół roku zwlekał, bo wiedział,
    że to z jego winy karty nie mam.

    Wypowiedzenie umowy konta złożyłem. Zamknięte będzie po 1 czerwca przez
    to 6 tygodni oczekiwania.
    Nikt pieniędzy ode mnie nie chciał, zresztą by i tak nie dostał. Ja
    starą kartę do konto24.pl wciąż chcę mieć, a że bank zmienił regulamin i
    ją zlikwidował, to już nie moja wina.

    --
    Mar