  • Data: 2023-09-19 00:06:38
    Temat: Re: Zamykać bankowe konta
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17 wrz 2023 o 13:56, Trybun pisze:

    > PiS jak wszyscy inni ingeruje gdy tylko pokazuje się widmo
    > tańszych nieruchomości. A to tanie kredyty, a to jakieś inne
    > preferencje i skutek zawsze ten sam - na rynku nadal utrzymana
    > drożyzna.

    Aż ceny sięgną zbyt wysoko -- wówczas władcy pozbędą się swych
    nieruchomych oszczędności i zainwestują w wartościowe papiery
    a ceny nieruchomości celowo zawalą, by za jakiś czas odkupić
    to i owo już w niskiej (celowo dodatkowo zdołowanej) cenie?...

    Ileś takich obrotów -- i mamy ,,rodzinę na swoim''?... ;)

    Drugi łupić zwykł sąsiadów nie dla krotochwili:
    Córkom wiano chciał majętne, synom dać nazwisko.
    Aż go po sprawiedliwości złupieni -- złupili.
    Łup się znowu w łup obrócił, diabli wzięli wszystko.

    Inną metodą zdobywania są cwane mariaże. :)

    Znam rodzinę totalnych biedaków (niegdyś ledwo wiążących
    koniec z końcem) z dwójką synów ożenionych z niezbyt ;)
    biednymi dziewczynami... Jedną dziewczynę osobiście znam,
    więc wiem, że:
    - jest jedynaczką któregoś stopnia (brak jej
    nie tylko rodzeństwa, ale i stosownie bliskich
    krewnych zdolnych do ewentualnego dziedziczenia)
    - była nieźle obrabiana, zanim uznała, że mimo skrajnie
    dobrego startu w życie -- nie pozostało jej nic innego
    jak małżeństwo z cwanym facetem, którego rodzony brat
    jakimś niepojętym trafem wzbogacił się trochę ;) podobnie...

    Dziewczyna była skrajnie bogata i atrakcyjna, ale jawnie pruła się na
    tak zwane lewo i prawo, przez co straciła swych adoratorów -- został
    wierny facet sprzed lat, któremu nie zależało na niczym poza szmalem
    i życiową pozycją przyszłego teścia... Po latach stało się jasne, że
    w owym pruciu pomagał jej przyszły mąż, cierpliwie czekający na efekty...

    [cierpliwość to cnota...
    któraż z panien nie inwestuje w cierpliwego?...]

    Znam też nieco podobną sytuację -- bogaty chłopak cichcem pruł wszystkie
    dziewczyny w okolicy a głośno opiewał wartość seksualnej czystości
    przedmałżeńskiej, by swego qmpla nakłonić do małżeństwa ze swą siostrą,
    rzekomo bardzo cnotliwą... A że owa siostra nie miała zbyt ;) nachalnej
    urody, przez długi czas publicznie adorował dziewczyny do niej podobne,
    by otoczenie doceniało walory ,,ukryte przed wzrokiem'' -- ostatecznie
    jednak ożenił się z dziewczyną zupełnie typowej (zdrowe, zgrabne ciało
    i duże cycki) urody... :) Nie wiem, co z duszą -- bo wybranki nie znam.
    Nie poznałem też losów siostry...

    > Generalnie nigdy nie można było w Polsce wyrzucać na bruk z dnia
    > na dzień, ale z wypowiedzeniem nic nie stoi na przeszkodzie. Można
    > także "wyrzucić" lokatora bez żadnej winy z jego strony.

    Net mówi -- raczej nie można...
    I potwierdza to konkretnymi przykładami...

    > Zgadza się, ale to nie zaraza spowodowana wirusem czy jakimiś
    > innymi drobnoustrojami spowodowała wysokie ceny na rynku
    > nieruchomości, a patogeny zwane potocznie wodzami narodu.

    Wodzowie są wybierani przez suwerenny naród! ;)
    [nierzadko zgodnie z zasadą:

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s