  • Data: 2002-02-06 11:16:39
    Temat: Re: Zamykac - nie zamykac?
    Od: "Piotrek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:slrna61val.fbe.saddie@aravis.itpp.pl...
    > Tako rzecze <n...@p...onet.pl> :
    > [...]
    >
    > Cholernie mi się przyda w przypadku potrzeby wpłacenia/wypłacenia
    > gotówki w kasie 8->

    Ja przenosze sie do Multi banku a ponad to otworzylem konto a'vista w BZWBK,
    mam dostep przez inet a konto nie kosztuje nic. Oczywiscie nie ma sensu tam
    trzymac pieniedzy bo ma jakies sladowe oprocentowanie ale mozna wplacac
    gotowke w kasie. Kiedys Pekao SA tez mial rachunki a'vista, sprawdz moze
    jeszcze maja cos takiego.

    Piotrek