eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamykanie konta w Citi...Re: Zamykanie konta w Citi...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykanie konta w Citi...
    Date: Wed, 3 Aug 2005 19:21:21 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 53
    Message-ID: <dcr5fh$234$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dcnp1u$7dt$1@inews.gazeta.pl> <dcq1re$t4i$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: multi.plus.com
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1123096881 2148 172.20.26.243 (3 Aug 2005 19:21:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Aug 2005 19:21:21 +0000 (UTC)
    X-User: robert.5055
    X-Forwarded-For: 172.20.6.164
    X-Remote-IP: multi.plus.com
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:359839
    [ ukryj nagłówki ]

    MarP <p...@w...pl> napisał(a):

    > To teraz mozna zamknac telefonicznie? ;-)
    > Pare lat temu bylo to niestety niemozliwe. Musialem sie fatygowac do
    > oddzialu (mieli ich 10 w Polsce) z malego miasteczka do miasta
    > wojewodzkiego. Idzie lepsze ;-)

    Niby można, ale nie można jak nie można do Ciebie oddzwonić. Jakoś się
    złożyło, że mieszkam chwilowo poza granicami Polski i żona próbowała zamknąć
    konto:
    1. Przez telefon z Anglii
    Tylko w Polsce, bo są dane telefoniczne z Polski i nie możemy oddzwonić do UK

    1. W oddziale w Polsce
    - Pani z obsługi - nie można, trzeba to zrobić przez telefon. Nie można oddać
    karty, bo wisi blokada na 32 zł (były środki na rachunku)
    - chcemy wypłacić środki (pomniejszone o 32 zł) i zamknąć konto - nie ma szans.
    - Wypłata środków, poprawienie danych na adres zamieszkania w Anglii, numery
    telefonów z Anglii nie mogą być przyjęte, zajęło łącznie 50 minut. Można jeża
    urodzić. Oczywiście brak telefonu w Polsce może uniemożliwić zamknięcie konta
    przez telefon.

    2. Dwa tygodnie później - próba zamknięcia przez telefon z Anglii - saldo 0 zł
    i brak blokad
    - chcemy zamknąć konto - odpowiedź nie można bo musimy oddzwonić, a nie
    oddzwaniamy na numery poza granicami Polski, a jak nie ma Pani numeru w Polsce
    to ma Pani problem.
    Na wyraźny protest, że mimo wszystko chcemy konto zamknąć, usłyszeliśmy, że
    mamy kartę, którą trzeba oddać w oddziale :-) w Polsce i karty nie można
    zablokować, ani przeciąć :-(

    3. Jestem służbowo w Polsce, więc oddaję kartę w oddziale i otrzymaniu
    reprymendy, że mam kartę żony i w ogóle to co jest grane i co ja u nich chcę.
    Wyjaśniam 2 miesięczne perypetie, okazuję skruchę i mówię, że dziękuję za bank
    , który nigdy nie śpi...
    Pan odznacza z rozpaczą w systemie zablokowanie i zdanie karty.

    4. Tydzień później ponowna próba zamknięcia przez telefon i ta sama śpiewka:
    "nie oddzwaniamy za granicę, konta nie można zamknąć bo nie można oddzwonić etc."
    40 minut na telefonie, zadyma u nadzorcy citilinii, kolejne 15 minut czekania
    i konto zamknięte.

    Zamknięcie konta ostatecznie, zajęło 4 miesiące. Rewelacja :-)))

    Wiem dlaczego Citi nie śpi... ciągle ktoś do nich dzwoni i nie mogą zasnąć ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Robert

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1