eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZapłacić za wakacje. Kartą czy przelewem? › Re: Zapłacić za wakacje. Kartą czy przelewem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Subject: Re: Zapłacić za wakacje. Kartą czy przelewem?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5...@e...googlegroups.com>
    <c...@f...googlegroups.com>
    Date: Tue, 18 Sep 2012 01:43:38 +0200
    Lines: 30
    Message-ID: <5057b5ba$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.19.214.54
    X-Trace: 1347925434 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26683 83.19.214.54:2615
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:579192
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 13 Sep 2012 00:32:38 -0700 (PDT), luc napisał(a):

    > http://www.kartyonline.net/arty.php?id=144

    Przy czym szczególnej uwadze polecam ten komentarz z wyżej podanego
    linku:

    "Witam, mam pewien problem dotyczący zakupu przy pomocy karty kredytowej
    Visa wydanej przez mBank, a mianowicie dokonałem zakupu biletów w
    zagranicznym sklepie internetowym w grudniu ubiegłego roku. Zakup
    dotyczył biletów na Euro 2008 a wiec imprezy która odbywała sie w
    czerwcu br. Niestety zostałem jak wielu Polaków przez owa firmę oszukany
    i w ubiegłym miesiacu za pośrednictwem mBanku zlozylem reklamacje-
    chargeback. Osoba przyjmujaca zgloszenie poinformowala mnie ze cala
    procedura zajmie troche czasu wiec cierpliwie czekalem. Ale w dniu
    dzisiejszym dostalem pismo z banku , w ktorym poinformowany zostalem iz
    uplynal zbyt dlugi termin od momentu transakcji i bank nie ma mozliwosci
    wszczecia procedury reklamacyjnej. Wyjasnienie Cytuje. ,, Uprzejmie
    informuje , iz zgodnie z Rozdz. XI pkt 1 Regulaminu wydawania i uzywania
    kart kredytowych w mBanku ,, Posiadacz rachunku powinien zglosic
    mBankowi kazda niezgodnosc salda Rachunku , powstala na skutek uznania
    lub obciazenia Rachunku zwiazanego z uzytkowaniem karty , najpozniej w
    terminie 30 dni od dnia zakonczenia biezacego cyklu rozliczeniowego.
    Niezgloszenie reklamacji w powyzszym terminie uznaje sie jako
    potwierdzenie prawidlowosci wyciagu. '' '' "

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1