    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zaplata podatku z rachunku karty
    Date: Fri, 11 Apr 2008 04:23:31 -0700 (PDT)

    On 11 Kwi, 10:31, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > "Slavekk" <S...@g...pl> wrote in message

    > W TOiP i regulaminie masz 2 typy transakcji gotowkowe i bezgotowkowe. Czy
    > twierdzisz, ze jest to transakcja gotowkowa?
    >
    > Info o promocji jest podhttp://www.millenet.pl/karty/promocje/?_a=31499&s
    tart=1&only_one=true

    > MK

    Kilka minut temu próbowałem zlecić taki przelew do US z rachunku mojej
    karty.
    Najpierw zadzwoniłem to TeleZmyllennium na ogólną informację.
    Powiedziano mi, że transakcje z tytułu płatności za rachunki są
    traktowane jako bezgotówkowe (panienka myliła cały czas z usługą
    balance transfer).
    Wreszcie scieszony taką informacją zadzwoniłem jeszcze raz, tym razem
    to serwisu transakcyjnego. Tym razem młodzieniec (chyba pierwszy dzień
    w pracy) potwierdził, że są traktowane płatności za rachunki jak
    transakcje bezgotówkowe. Powiedział, że pobierana jest prowizja w
    wysokości 1%. Patrzę na cennik i co widzę? Opłata za płatności 0 zł.
    No nic, zleciłem ładnie przelew do US (nawet zgrabnie przeszedł),
    zapytałem jeszcze raz gdzie widzi w cenniku ten 1%. Pan odpowiedział,
    że przelew z tytułu spłaty zadłużenia w innym banku.
    Na stwierdzenie, ze jednak czynsz, telewizja kablowa to nie inny bank.
    Pan powiedział, że tak to jest napisane, ale Milluś traktuje płatności
    jak spłatę zadłużenia w innym banku.
    Na pytanie, czy spłata zadłużenia w innym banku jest traktowana jak
    transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa, pan stwierdził, że jak
    gotówkowa. Na to ja zapytałem, czy w takim razie, płatności są
    traktowane jak gotówkowe czy bezgótówkowe. Pan powiedział, że jako
    gotówkowe. Wzróciłem uwagę, że mnie wprowadził w błąd, bo przed
    zleceniem przelewu do US, stwierdził co innego i że mnie wprowadził w
    błąd. Chłoptasiowi chyba zrzedła mina, bo zaproponował mi anulowanie
    przelewu do US.....
    Cały Milluś. Marketing coś wprowadza, a operacyjny dział nic nie wie...