    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zaplata podatku z rachunku karty
    Date: Sun, 13 Apr 2008 14:03:10 +0200

    k...@g...pl 9...@w...goog
    legroups.com

    : że przelew z tytułu spłaty zadłużenia w innym banku.
    : Na stwierdzenie, ze jednak czynsz, telewizja kablowa to nie inny bank.
    : Pan powiedział, że tak to jest napisane, ale Milluś traktuje płatności
    : jak spłatę zadłużenia w innym banku.

    Wystarczy płacić przed terminem (przed powstaniem tego
    zadłużenia -- na przykład w lutym za maj) i nie będzie
    to spłata zadłużenia. ;)

    No tak, ale wówczas można po prostu płacić za wszystko z mBanku. :)
    Do US i ZUS z konta firmowego (można też i z prywatnego) a resztę z prywatnego.

    Zaś do mBanku można po prostu wlewać z karty w GetInBanku (za free) lub
    z WBK za 3 złote. Ja polecam WBK, bo wygląda rozsądniej i mam tam kartę,
    podczas gdy GetInBank żąda ode mnie zaświadczeń, twierdząc, że nie można
    dodzwonić się do mojego miejsca pracy (a można dodzwonić się na pewno,
    ino, że od rana do południa, a nie na przykład o północy) choć w naszej
    wiosce wszyscy mnie znają i wiedzą o tym, gdzie jestem zatrudniony, gdzie
    pracowałem przez ostatnie ćwierć wieku, jakie firmy miałem i nawet niektórzy
    domyślają się, ile kiedyś zarabiałem; ile teraz zarabiam -- trudno jednoznacznie
    określić, :) ale jakiekolwiek zaświadczenia tego nie zmienią :)

    -=-

    Ja z Mille nie mogłem dojść do porozumienia, więc się rozstaliśmy
    przed sfinalizowaniem ;) podpisania umowy. :) No i teraz mam otrzymywać
    bezpłatne czasopisma z innej strony -- kartę w Mille chciałem otrzymać
    tylko dlatego, że IDG dawał do ich karty prenumeratę swojej gazetki. :)

    --