    From: "yayco" <i...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zasady przyznawania złotych kk w citi - OT
    Date: Wed, 23 Jun 2004 16:04:42 +0200

    >Ja jestem skromnym mgr inz. ale wyrazanie sie z taka radoscia o tym, ze
    >jako osoba z tytulem naukowym nie wiesz co to jest partykula i jeszcze cie
    >to bawi nie podoba mi sie. Co do dys*** to naturalna przypadlosc i do tego
    >nic nie mam.

    Jak patrzę na drogi mosty i budowle w tym pięknym kraju, tudzież inne dzieła
    cywilizacji technicznej, to tak sobie myślę, że mi wcale nie zależy na tym,
    żeby inżynierowie wiedzieli co to jest partykuła.
    Równie dobrze mógłbym takiemu puryście, jak ty, zadać kilka pytań: dlaczego
    nie używa polskich znaków diakrytycznych, albo dlaczego uważa, że po mgr (w

    rzypadku wyżej cytowanym, gdzie skrót "mgr" odnosi się do słowa "magistrem")

    nie stawia się kropki?
    Ale nie. Wyjaśnię, rzecz do końca. Historia z partykułą była żartem, którego
    nie zrozumiałeś (nie ma obowiązku, więc i nie ma sprawy). Dysortografia (to
    nie jest brzydkie słowo, nie trzeba wstawiać gwaizdek) polega na tym, że
    znając reguły pisowni - nie stosuje się ich. Co do moich pytan, uznaj je za
    retoryczne (proszę, nie odpowiadaj na nie). Każdy się może pomylić, więc i
    moje pytanie o skróty nie ma sensu . A co do znakow diakrytycznych to wiem,
    że wynika to albo ze światopoglądu, albo (coraz rzadziej) z ograniczeń
    programowych.
    Jedno czego pojąć nie mogę, to jaki to wszystko ma związek z tematem. Mimo to
    jest mi przykro, że sprowadziłem na Ciebie tak głęboką traumę.
    EOT
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl