  • Data: 2004-11-09 11:04:40
    Temat: Re: Zastrzezenie wysylania korespondencji przez Bank
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "czesio" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:16dd.0000050a.41908b33@newsgate.onet.pl...
    > Witajcie,
    >
    > mam prosbe jak nalezy sie zachowac w relacji do Banku,

    Jesli nie wiesz jak sie zachowac, na wszelki wypadek zachowaj sie
    przyzwoicie...;-)

    > czy moge zaskarzyc
    > Bank. Od zawsze mam zlozona dyspozycje nie wysylania korespondencji przez
    > Bank, a od czasu do czasu otrzymuje rozne brednie, karki ze zmianami
    > regulamnow i takie tam.
    >
    > Nie zycze sobie otrzymuwac tego rodzaju pism, czy moge wystapic do Banku z
    > roszczeniem ?

    Kandyduj na posla, wybory niedlugo.
    Wejdziesz do Sejmu, zmienisz obowiazujace prawo i po robocie.
    Sa sprawy, o ktorych bank ma OBOWIAZEK cie zawiadomic.
    Tego nie mozesz mu zabronic.

    Jesli chcesz ukrywac przed wpolmieszkancami fakt posiadania konta, to nia ta
    droga...

    --
    Pozdrowienia
    ---