eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZastrzezenie (zgubienie) karty w Raiffeisen - nie trzeba isc do oddzialu › Re: Zastrzezenie (zgubienie) karty w Raiffeisen - nie trzeba isc do oddzialu
  • Data: 2012-07-03 14:31:42
    Temat: Re: Zastrzezenie (zgubienie) karty w Raiffeisen - nie trzeba isc do oddzialu
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja sobie przez telefon zastrzege dzis.

    Zastrzegłem tydzien temu przez telefon. Zaznaczyłem, ze nie chcę nowej. Pani
    oświadczyła, że karty mi nie wznowią, ale może zostać wznowiona automatycznie z
    upływem terminu jej ważności. (Hahaha! kwiecień 2015) Nie zamierzam już wtedy
    posiadac ich konta, zostanie wypowiedziane gdy będę akurat w pobliżu ich
    placówki. Na razie konto nie boli, bo nie kosztuje.

    W sprawie pisma dotyczącego okoliczności zgubienia karty, to pani nadmieniła, ze
    niby jest tak u nich w regulaminie, ale nie ma terminu złożenia takiego pisma,
    jak i żadnych konsekwencji. Ja z kolei stwierdziłem, ze nie zamierzam pisać
    takiego pisma, bo nie znam nawet okoliczności zgubienia karty. Po prostu "była"
    i "nie ma".

    A tego typu rozmowy telefoniczne to ja nagrywam. To taki stary esbecki nawyk z
    czasów problemów z Telefrancą czy inym UPC. Bo później się okazywało, że jest
    inaczej niż było "na mordę" ustalone, ale "Pan nie masz racji, a my nagrania nie
    posiadamy".