  • Data: 2003-07-28 08:59:55
    Temat: Re: Żegnaj LG Net
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok
    > widzę, ze jest tu niezła dyskusja na temat opłacalnści. To
    > [powiedzcie mi jedno. Skoro utrzymywanie tych konto opłacało się LG
    > to dlaczego nie opłaca się nordei ???? Tak samo jakim cudem opłaca
    > się to mBankowi ??? Przecież utrzymanie konta internetowego w
    > stosunku do treadycyjnego to są grosze !!! ?

    Jakby sie tak oplacalo, to by banku nie sprzedawali... ;)
    A trzymac oplaca sie, bo zdobycie kazdego klienta kosztuje - i pozniej
    przejmujacy bank placi za niego jakas tam sume. Tyle ze klient klientowi nie
    jest rowny.
    Nordei moze sie nie oplacac- bo niedochodowy klient moze zuzywac zasoby
    banku, nie dajac nic w zamian.
    A utrzymanie kazdego konta wbrew pozorom kosztuje.
    Zerwij z paradygatem klienta za wszelka cene.
    Liczy sie WARTOSC jaka on generuje dla organizacji, a tym samym jak wplywa
    na generowany zysk.