  • Data: 2010-05-10 16:23:14
    Temat: Re: Zeskanuj kciuk i wypłać pieniądze
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Maj, 16:59, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > hmm
    >
    > w razie czego karte mozna klientowi zabrać, a rękę trzeba będzie obciąć.
    > Nie wiem, czy to najlepsze rozwiązanie.

    Problem w tym, ze AFAIK uruchomiony bankomat obsluguje tylko tzw.
    wyplaty lokalne, nie jest konieczna karta, a raczej identyfikator i
    palec. Sama autoryzacja odbywa sie poprzez zeskanowanie naczyn
    krwionosnych (a nie linii papilarnych, tak jak w komuterze), palec bez
    przepywu krwi jest bezuzyteczny.
    Rozwiazanie jest zajebiste, ale jeszcze kilka lat poczekamy na jego
    upowszechnienie. Z tego co wiem najwiekszym bankiem testujacym je jest
    BZ WBK.

    MK