    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zgubiony dowód a BIK
    Date: Sat, 03 Oct 2009 23:50:34 +0200

    eg wrote:

    > Poczta raczej odeslala ci gora po kilku dniach, nie sadze by dluzej. Co do
    > BIKu mozna by odzalowac dodatkowy platny raport. Najpewniejszy bedzie jakies
    > 2 mc po odzyskaniu dowodu/zastrzezeniu. Inna sprawa, ze wielu zlodziei nie
    > jest az tak glupich i nie posluguje sie skradzionymi dokumentami, tym
    > bardziej, ze zwykle do kredytu trzeba miec dwa dokumenty tozsamosci a i
    > wpasc latwo. Wiec jest szansa, ze nikt kredytu nie wzial. Ale lepiej
    > sprawdzic.

    A tak swoją drogą, to co jeśli ktoś wziąłby taki lewy kredyt na
    skradziony dowód? Jasne, że bank nie uwierzy na słowo, że "ależ proszę
    banku, to nie ja wziąłem ten kredyt", no ale teoretycznie powinno się
    dać udowodnić fałszerstwo - np. poprzez analizę grafologiczną podpisu na
    umowie. Czy da się jakoś wymigać (w sądzie?) od spłacania takiego
    trefnego kredytu?

    --
    MiCHA