  • Data: 2003-09-24 09:24:04
    Temat: Re: Źle wysłany przelew.
    Od: "Rafal" <r...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ oczywiście. Jest to bezpodstawne wzbogacenie i zagarnięcie mienia.

    Tak ale jeśli pieniądze zostały wydane w dobrej wierze (bo wujek miał mi coś
    koło tego wpłacić, więc myślełem że to właśnie to), to masz dwie drogi:
    1) "po dobroci" - i czekać aż zwróci
    2) "siłowa" - zgodnie z prawem to tylko sąd, czekanie na rozprawę, wyrok i
    egzekucję komornika. Tyle że jak ten ktoś kasę wydał i spłaca w ratach, to
    co najwyżej sąd zasądzi odsetki. Co innego gdyby wogóle nie chciała spłacać,
    ale tak nie jest. Chyba że udowodnisz że ta osoba ma kasę, tylko nie chce
    zwrócić- pytanie tylko jak?