eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZłodziejski Bankomat BZ (Lukas Bank) - POMOCY !!!Re: Złodziejski Bankomat BZ (Lukas Bank) - POMOCY !!!
  • Data: 2002-11-16 01:19:25
    Temat: Re: Złodziejski Bankomat BZ (Lukas Bank) - POMOCY !!!
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Joogi" <N...@w...pl> wyznał(a):
    > Poszedłem do bankomatu (BZ Wrocław/Szybowcowa 25), wsadziłem kartę (Visa
    > Electron Lukas Bank), wstukałem pin, wybrałem kwotę i czekałem... Czekałem
    > długo bo chyba ze dwie minuty ale pieniędzy nie dostałem - bankomat oddał mi
    > kartę z tekstem "zapraszamy ponownie"... Próbuję jeszcze raz - i to samo...
    >
    > Wkurzony jadę do banku (Lukas Bank) a tam dowiaduję się że nie mogę wybrać
    > swoich pieniędzy bo bankomat zarejestrował moją transakcję (środki
    > zablokowane). Piszę reklamację - ale pani odmówiła jej przyjęcia (pieniądze
    > nie są zaksięgowane)...
    > Dzisiaj - są już zaksięgowane - zniknęły z konta. Pozwolono mi już złożyć
    > reklamację.... Mam czekać trzy tygodnie.
    >
    > To były moje jedyne pieniądze które miałem na życie do końca miesiąca - co
    > mam robić ? Bank najwyraźniej ma mnie w dupie !

    miewałem zasadniczo identyczne sytuacje związane z VISĄ Electron w
    Lukasie. tyle, że u mnie te nieuzasadnione blokady po jakimś czasie
    znikały, a nie pomniejszały salda, tak jak u Ciebie. opisywałem
    zresztą ten temat na liście nieraz. w końcu doszedłem do wniosku, że
    najwyraźniej "ten typ tak ma", niestety. bierzesz np. 100 PLN z
    bankomatu, za godzinę przychodzisz do domu, logujesz się, patrzysz, a
    tam blokada na 200 PLN - czemu nie? :/ albo płacisz kartą w
    hipermarkecie, terminal wypluwa komunikat, że transakcja odrzucona,
    nie wiesz co jest grane (wrogie spojrzenia reszty ludzi w kolejce), a
    mimo to - środki są blokowane. :/// takie właśnie różne dziwne
    historie sprawiły, iż po niespełna trzech miesiącach mojej styczności
    z tym bankiem, zaprzestaję korzystać z e-konta Lukasa, jako
    podstawowego rachunku osobistego. tę funkcję aktualnie przejęło konto
    wspólne Inteligo, które co prawda jest obarczone miesięczną opłatą za
    prowadzenie i/lub serwis SMS, ale przynajmniej jestem pewien JAKOŚCI
    usług. mam już od ponad roku firmowe konto Inteligo, więc już trochę
    wiem czego mogę się po Inteligo spodziewać. tam w porównaniu z Lukasem
    przynajmniej wszystko przebiega w trybie online i nie ma sytuacji, gdy
    z bliżej nieuzasadnionych przyczyn dochodzi do tak przykrych sytuacji
    jak u Ciebie - cała kasa na miesiąc życia jest blokowana lub po prostu
    przepada na czas nieokreslony. ;/////

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1