  • Data: 2006-02-10 09:21:27
    Temat: Re: Zloto w raiffeisen
    Od: "kali" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krecik" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:47f0.00000069.43ec51fb@newsgate.onet.pl...

    > on ze kontakt TYLKO przez centralna infolinie. Wiec zeby sprawdzic cene to
    > musze osobiscie pojechac do oddzialu!!! Paranoja - a jak mi cena nie
    > pasuje?

    Czy złoto chcesz mieć tez wirtualne ? Przecież po ten ciężki metal musisz
    się pofatygować, nawet po to by od razu schować w bankowej skrytce.

    Ceny nowych polskich monet kolekcjonerskich zobacz w ofercie NBP
    http://www.nbp.pl/ (banknoty,monety, kolekcjonerskie).

    W PKOBP są wyższe o VAT i koszt transportu.
    Czy inny bank może być w monetach kolekcjonerskich detalicznie tańszy od PKO
    BP ?
    Stare monety, są najtańsze na Allegro
    http://www.allegro.pl/showcat.php?id=378 . Ryzyko !
    Sztabki lokacyjne http://e-numizmatyka.pl/store/default.php?cPath=200_