  • Data: 2005-09-02 21:30:41
    Temat: Re: "Złoty osłabnie, warto myśleć o przewalutowaniu kredytu"
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman Sąsiada" <n...@...hate.spam> napisał w
    wiadomości news:df6kj6$v6p$1@news.dialog.net.pl...
    > Co grupowi guru myślą o tezie jak w temacie ? Poniżej link do artykułu,
    > gdzie została postawiona...
    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html/Zloty-
    moze-po-wyborach-slabnac-warto-pomyslec-o-przewaluto
    waniu-kredytu.html?article_id=1338124

    > Dodam, że szczególnie interesują mnie oponie nt. franka szwajcarskiego ;-)

    może sie i osłabi, ale na jak długo ? a kredyty są nieraz na lata, zaś ich
    przewalutowanie jest kosztowne - może nawet bardziej niż ewentualny zysk na
    kursie. Trwalsze osłabienie się złotówki to też przyczynek do wzrostu
    inflacji, czyli droższy kredyt PLN....
    analitycy to bardziej myslą chyba o swojej transakcji na rynku pochodnym