  • Data: 2009-08-26 18:48:52
    Temat: Re: Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Kois" news:1n4evr02znbca.dlg@kojer.kojer

    > A to zalezy przy jakim kursie. A że jestesmy małą gospodarką to paru
    dużych
    > graczy może sobie tym kursem swobodnie manipulować. Co ogladaliśmy przez
    > ostatni rok. Cholera wie co gorsze.

    Może jestem w błędzie ale od lat się mówi, że mocnym filarem polskiej
    gospodarki jest popyt wewnętrzny, który jak by na to nie patrzeć napędzają
    szarzy Kowalscy z Nowakami. Jeżeli teraz popatrzymy jak po pupci dostali
    zwykli konsumenci w krajach, które przyjęły kaganiec w postaci euro, to
    można pokusić się o stwierdzenie, że jeżeli tam konsumpcja spadła to i u nas
    będzie podobnie - jeżeli się mylę, bardzo proszę o skorygowanie moich
    poglądów.

    Po za tym nie zapominajmy, że euro to nie projekt ekonomiczny (chociaż takim
    miał być), ale polityczny i to w moich oczach kasuje ową walutę już na
    starcie.