eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZmiana kwoty zlecenia stalegoRe: Zmiana kwoty zlecenia stalego
  • Data: 2002-05-22 18:39:52
    Temat: Re: Zmiana kwoty zlecenia stalego
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam, w wiadomości z dnia 22 May 2002 09:20:22 +0200, od
    k...@p...onet.pl (Konlin) napisano:

    >Hello pl-biznes-banki,
    >
    > Cos mi sie ostatnio Multi przestaje podobac a stalo sie juz moim
    > pierwszym kontem. Otoz probowalem ostatnio zmienic kwote zlecenia
    > stalego. Probowalem 3 razy i 3 razy dostawalem komunikat ze usluga
    > jest czasowo niedostepna i nalezy sprobowac jeszcze raz a jesli
    > problem bedzie sie powtarzal skontaktowac sie z bankiem. Oczywiscie
    > od razu napisalem maila i do tej pory cisza (a minely juz 4 dni).

    Możliwe, że:
    1. Na rozpatrzenie reklamacji mają z pięc dni roboczych, a na
    odpowiedź na maila z 15.
    2. Wykonywałeś modyfikacje zaraz jak po drugiej zmianie do domu
    wróciłeś, czyli w trakcie przetwarzania systemowego (wtedy np.
    ratunkowy QM w Inteligo dla kolegi, który siedzi obok Ciebie w knajpie
    i jako jedyny wziął kartę, kończy się info, że zadzwonimy jak będzie
    to możliwe, a Wy siedzicie do drugiej gapiąc się przez denka kufli na
    leżącą na stole komórke)

    jahckal

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1