  • Data: 2009-02-01 12:56:57
    Temat: Re: Zmiana oprocentowania w mBanku
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:498595db@news.home.net.pl...

    > Najwyraźniej za dużo osób z tego nie korzysta skoro bank nadal utrzymuje
    > tę funkcjonalność. A nie korzysta dlatego, że nie ma W OGÓLE obsługi
    > internetowej i aby wykonać przelew trzeba zasuwać do oddziału własnego
    > banku. Franczyzowe placówki chyba nadal nie mogą wykonywać takich
    > przelewów, a może się coś zmieniło?

    Najprawdopodobniej tylko to, że nie jest to dostępne przez internet jest w
    stanie utrzymać tę funkcjonalność przy życiu. Z punktu widzenia banku jest
    to w końcu kompletnie nieopłacalne, no chyba że jednak nie doceniam ludzkiej
    głupoty. Co do placówek franczyzowych, nie wiem jak jest, ja używam
    normalnych oddziałów banku.

    Z niejednym bankiem już miałem do czynienia i na niejednej płaszczyźnie,
    wiadomo że zawsze się da do czegoś przyczepić. Jednak napisanie, że Getin to
    badziewie jest w mojej opinii kompletnym nieporozumieniem. W istocie uważam
    ten bank za jeden z najlepszych (z całą pewnością mieści się u mnie w Top-2)
    pod względem całości oferty obecnie w PL (z wyłączeniem ofert private
    bankingu).

    Co do funkcjonowania holdingu jako całości nie mogę się wypowiedzieć, bo nie
    znam tych spraw od wewnątrz. Standing finansowy Getin Banku i Noble Banku
    jest mi znany o tyle o ile da się coś wywnioskować z publikowanych
    komunikatów oraz z zachowania kursu. Nie tylko LC umoczył w nieruchomości,
    ale pamiętajmy, że raczej jesteśmy już bliżej niż dalej końca tego kryzysu.

    Napisałem kilka miesięcy temu, że uważam, iż z pewnością nie upadnie żaden
    pl-bank w ciagu najbliższego roku. Być może obecnie można by się zastanawiać
    czy któregoś z banków nie wykluczyć z tej "pewności", jednak na pewno nie
    byłby to w mojej subiektywnej ocenie Getin.

    Nie dziwię się jednak Twojej opinii. Od wewnątrz chyba każde przedsięwzięcie
    wygląda badziewnie. Zrozumiałem to jak posłuchałem opowiadań znajomych
    pracujących w Ernst&Young, Deloitte czy tam Price Waterhouse jeszcze przed
    tymi wszystkimi jajami, czyli kiedy większośc podchodziła do nich z naleznym
    mistycyzmem. Nie mówiąc już o tym jak to wygląda w pomniejszych podmiotach.
    :-)

    marekz