  • Data: 2009-06-21 13:01:58
    Temat: Re: Zmiany w KK Polbank
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 20:35:19 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    > Zadzwonilem
    > TOiP dla nowowydanych kart - i oplaty i cashaback od transakcji
    >
    > Zapewne dotychczasowi posiadacze otrzymaja nowa TOiP i dopiero wtedy
    > beda musieli rezygnowac.

    Hehe, ja zaś zadzwoniłem i dowiedziałem się, że od 16 czerwca mam zwrot
    tego 1% na każdej transakcji. Niczego nie muszą mi przysyłać, nic nie
    muszę zamawiać.

    Ten bank jest wesolutki jak komedia slapstikowa.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    << reklama >> potrzebny fotograf we Wrocławiu? <<
    << http://zaklad.foto-krzyki.pl >>