    From: Wojciech Nawara <u...@n...info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiany w Polbanku
    Date: Tue, 02 Nov 2010 19:35:26 +0100

    W dniu 2010-11-02 19:29, xbartx pisze:

    > Z tego, co wyczytałem właśnie w pdfie dostępny po zalogowaniu się do
    > konta, to że konto oszczędnościowe zostaje na takich samych zasadach i
    > będzie można z niego korzystać, ale nie będzie już go można zakładać.
    > Czyli jeżeli mamy do niego podpiętą kartę debetową, to chyba tylko
    > wystarczy zrezygnować z mistrzowskiego i założyć ten zwykły pomocniczy i
    > będziemy posiadali taką samą funkcjonalność jak przed zmianami.

    1. Ale nowo założonego pomagającego chyba nie podepniesz do debetówki,
    bo do tego rachunku karty nie są oferowane. Więc debetówka zostanie
    podpięta tylko pod oszczędzający.

    2. Nie będziesz mieć automatycznych przelewów jak
    gotówkowy<->oszczędzający. Szkoda, bo całkiem to było przydatne. Nigdy
    nadmiar nie leżał na gotówkowym.