  • 11. Data: 2010-11-02 10:01:35
    Temat: Re: Zmiany w Polbanku
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Lis, 10:58, luc <b...@g...net> wrote:

    > Zrobię tak samo. Mam kartę podpiętą do konta oszczędnościowego (co
    > prawda wycofali je z oferty, ale przecież nie zlikwidują mi
    > istniejącego?), więc wg TOiP nie powinienem nic za nią zapłacić.

    Jest jeszcze kredyt bezpieczny:P
    Jeśli się nie korzysta z kredytu (tylko nadpłaty i wypłaty) to działa
    identycznie jak obecny rachunek gotówkowy.

  • 12. Data: 2010-11-02 10:10:57
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Lis, 11:01, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > Jest jeszcze kredyt bezpieczny:P

    Tylko teraz jest jakas opłata przygotowawcza 1%.
    Ciekawe jaka jest minimalna kwota kredytu:P
    1% od 1zł?:>

  • 13. Data: 2010-11-02 10:17:45
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Lis, 11:13, "J_K_K" <J...@i...fm> wrote:

    > Zeby "wyrowna " 6 PLN za rachunek, jak sie placi ich KK, a nie debetowa .
    > Poza tym, przelew pieniedzy bezposrednio z mocnego to 10 PLN.

    Ja wolalbym wyrownywac trzymajac srodki na 5% z kapitalizacja
    dzienna;)
    Przelewy jak robie z Polbanku to zawsze podwojnie, najpierw na
    gotowkowe z mocnego, potem w swiat.....
    Jak sie duzo nie przelewa to nie jest problem..

  • 14. Data: 2010-11-02 10:24:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 02:54:02 -0700, Krzysiek napisał(a):

    > ale opłata jest za rachunek, nie za kartę.

    Ano fakt. To tylko zostaje opcja z tym kontem pomocniczym a mistrzowskie
    raczej do kasacji.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2010-11-02 10:53:54
    Od: fiki <b...@g...com>

    On 2 Lis, 10:58, luc <b...@g...net> wrote:

> [...]
    > prawda wycofali je z oferty, ale przecież nie zlikwidują mi
    > istniejącego?), więc wg TOiP nie powinienem nic za nią zapłacić.

    mi w uchu siedzi...

    ciekawe czy funkcje debetowa kk bedzie sie dalo uruchomic na
    pomocniczym. tzreba bedzie sie wybrac do oddzialu.

  • 16. Data: 2010-11-02 12:43:23
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Lis, 11:53, fiki <b...@g...com> wrote:

    > ciekawe czy funkcje debetowa kk bedzie sie dalo uruchomic na
    > pomocniczym. tzreba bedzie sie wybrac do oddzialu.
    Nie sądzę, skoro nie ma kart do tego rachunku.

  • 17. Data: 2010-11-02 14:56:52
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Lis, 14:50, "J_K_K" <J...@i...fm> wrote:

    > Tak to dzialalo i u mnie do tej pory.
    > A teraz ktos czyha na moje 6 PLN ;-)

    Pomocnicze się nadaje do tego tak samo...;)
    Tylko karty do niego brak...

  • 18. Data: 2010-11-02 15:49:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-11-02 10:28, xbartx pisze:

    > Hmmm to się i tak zasadniczo do niczego nie przydaje za bardzo, bo tylko
    > do wypłaty. Do wpłaty się nie da, bo idzie na konto kk

    jak nie jak tak? z rachunków dodatkowych podpiętych do KK możesz
    wypłacać i na nie wpłacać gotówkę...

  • 19. Data: 2010-11-02 15:57:46
    Od: g...@o...pl

    > Pomocnicze się nadaje do tego tak samo...;)
    > Tylko karty do niego brak...

    Ech, gnębi nas zły Greczyn i kosmopolityczna plutokracja. Czy normalne ROR-y
    automatycznie stają się mistrzowskie po 6 złotych? Co to jest konto pomocnicze?
    Bo oszwiście mocne bym zostawił.

  • 20. Data: 2010-11-02 17:31:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 16:49:57 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > jak nie jak tak? z rachunków dodatkowych podpiętych do KK możesz
    > wypłacać i na nie wpłacać gotówkę...

    Muszę to sprawdzić, bo ostatnio nie miałem takiej możliwości, ale coś
    przegapiłem.

    Xenocide