    From: pI <u...@1...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
    Date: Wed, 20 Nov 2013 22:47:47 +0100
    <l1s139$50p$1@node2.news.atman.pl> <l1s1o6$tmj$1@node1.news.atman.pl>
    <l1s2s5$6qe$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <f...@g...com>
    <l5h64q$uvd$1@node1.news.atman.pl> <2bnvzbpp4rem$.dlg@atpa.org>
    <l5j46b$1is$1@speranza.aioe.org> <kzgym0x1vxt$.dlg@atpa.org>
    <b...@g...com>
    <3...@g...com>

    Wed, 20 Nov 2013 06:16:28 -0800 (PST), na pl.biznes.banki, az.anonim
    napisał(a):

    > Podzwoniłem, popytałem i tak:
    > * BZWBK nie widzi problemu, lista firm nie jest ograniczona.
    > Czyli podejście zdroworozsądkowe :)
    > * Citi wysyła na adres korespondencyjny formularz będący wnioskiem o obciążenie
    rachunku w ramach polecenia zapłaty
    > * po wypełnieniu należy odesłać na adres korespondencyjny Citi lub zostawić w
    dowolnej placowce
    > * całość jest bezpłatna
    > * obciążenie następuje dzień przed terminem spłaty kk i jest raz ponowione w dniu
    spłaty jeśli poprzednia próba nie będzie udana

    Dokładnie tak to działa. Myślałem, że zaczniesz od telefonu do Citi bo
    tam właśnie od ręki wysyłają druczek.

    Nie sugerowałbym na grupie rozwiązania nieprzetestowanego ;)

    --
    pI