  • Data: 2008-07-19 16:31:16
    Temat: Re: Zwrot kwoty tranzakcji na karte kredytowa, a jej splata
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lip, 16:52, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Kiedys byla juz podobna dyskusja.
    > Poszukaj w archiwum - nie pamietam znakow szczegolnych.

    Zaraz bede szukal.

    > O ile dobrze pamietam, to chyba wniosek byl taki, ze zwrot w nowym
    > okresie rozliczeniowym jest traktowany jako transakcja sprzedazy

    Zadzwonilem drugi raz ma Multilinie, tym razem wersja jest inna ;-)
    nie kryje ze bardziej mi odpowiada :)

    Multilinka po konsultacji z kims wyzej odpowiedziala mi ze w takim
    przypadku jak wyzej opisalem wystarczy _dla pewnosci_ splacic tylko
    kwote minimalnej splaty z wyciagu.
    Wyglada na to ze w takim razie zwrot na karte traktuja jako splate
    zadluzenia.

    Poczekam jeszcze na odpowiedz na maila ;)

    Pozdrawiam
    Rafal