  • Data: 2003-05-28 08:10:16
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Widzisz w stosunkach rodzinnych jest inaczej (przynajmniej moich) niz w
    > stosunkach firmowych. Jesli cos robie to mam na to przyzwolenie a ew
    > wszelkie konsekwencje jestem w stanie i jestem swiadomy ze moge je poniesc.

    No cóż, JaKi... Po prostu popełniłeś przestępstwo. :-(
    Sfałszowanie podpisu jest karalne niezależnie od tego, czy było korzystne dla
    kogokolwiek (w tym - Ciebie czy Twoich krewnych) czy też nie. Jedyną różnicą
    jest to, że nie doniesiemy na Ciebie do prokuratury. ;-)
    To przestępstwo jest bowiem w Twoim przypadku (sfałszowanie podpisu osoby
    bliskiej) ścigane tylko na wniosek pokrzywdzonego (tu: Twojej mamy)... :-)
    Natomiast świadome dopuszczenie przez pracownicę Reala do złożenia przez Ciebie
    podpisu za kogoś innego to już "insza inszość". Ponieważ jej zachowanie
    także "wypełnia znamiona przestępstwa", a Ty i Twoja mama nie jesteście (jak
    rozumiem) jej osobami bliskimi, na miejscu Reala zastanowiłbym się co z tym
    zrobić...

    m23m