eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
  • Data: 2021-08-23 19:10:58
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-08-23, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Nie widze tego zeby kredyty jakos mocno staniały.

    Mój staniał z 2350 do 1780 / m-c.
    To jest mocno, czy nie-mocno?

    > A twoim zdaniem na jakie? Gdybyś miał zgadywac?

    Nie wiem, dlatego pytam co wg Ciebie się mieści w tych potrzebach.
    Nożna zgadywać, że np. pensje, czy inwestycje w systemy informatyczne.
    Koszty obsługi oddziałów, czy centrów telefonicznych.
    Nie wiem czy jako "potrzeby" kwalifikujesz dywidendy.

    cyjny#Finansowa

    > To co sie stanie jak upadnie jakis wiekszy bank i w bfg bedzie za mało
    > kasy?

    Za mało na co?
    W pierwszym momencie jest "call" do innych banków na większą składkę.
    Przećwiczone przy Skoku Wołomin, gdzie chyba trzeba było wyskoczyć
    z 2 mld, które przytulili krewni i znajomi PiSu.

    > O jakiej zawisci mowisz? To jakas projekcja?

    To nie ja stękam że nie chce by brali MOJE pieniądze.

    > Ja mowie tylko ze nie ciesze sie z tego ze jakies usługi z których
    > korzystam podrozały i przełozyło sie to na wyzsze zyski banków.

    "Nie cieszył" to się Gowin, Ty prezentujesz oburz :)

    > Przeciez nie bronie ci robić odwrotnie i wybierac np najdrozszego
    > sklepu bo cieszysz sie ze własciciele i wszyscy po drodze lepiej
    > zarobią!

    No ale prezentujesz oburz że ktoś zarabia.
    A ja i owszem, nie mam problemu by zapłacić za produkty i usługi.
    Oraz widzę takie coś jak inflacja.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com