    From: "AS" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ... a jak działają karty przedpłacone?
    Date: Wed, 6 Jul 2011 19:39:23 +0200

    > Nie ma to raczej sensu.
    > Zasilenie karty jest w PLN a dostępne środki w walucie po przeliczeniu wg
    > kursu BZ WBK.
    > Chociaż pkt 25 regulaminu mówi, że można zasilić dowolną walutą wg kursu
    > średniego NBP. Wydaje się jednak, że wtedy przewalutowanie po nim na PLN i
    > dalej zakup waluty rachunku technicznego karty - przetestuje kiedyś z
    > ciekawości. Na razie zasilałem tylko PLN.

    Zaciekawił mnie temat dlatego wysłałem zapytanie do "źródła". Oto odpowiedź:

    Uprzejmie informuję, że w przypadku zasilenia karty przedpłaconej walutowej
    kwotą w walucie rachunku tej karty nie występuje przewalutowanie. Kwota
    zaksięgowana jest równa kwocie przez Pana wpłaconej.

    Z poważaniem

    Krzysztof Półrolniczak
    starszy doradca ds. obsługi klienta