    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: aktywacja VC w PKOBP
    Date: Sun, 21 Jul 2002 12:41:06 +0200

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    news:el2ljugogt2v27cl4m2feec45lkt04pnr8@4ax.com...

    > hmm, a czy PKOBP umozliwia sprawdzenie salda w bankomacie dla VC ?
    > Z reszta PKOBP chyba kart wypuklych poczta nie wysyla ?
    > --

    Nie wiem czy umozliwia... mozna poprobowac w innych bankomatach, bo wymogu
    zeby to byl bankomat PKOBP chyba nie ma...
    Siegnij pamiecia kilkanascie miesiecy wstecz... bylo wtedy dosc duzo
    przypadkow transakcji kartami PKOBP, ktore nigdy nie zostaly odebrane z
    oddzialow. AFAIR potem ta plaga przeniosla sie na Citi.
    Aktywacja karty PINem nie musi zabezpieczac tylko w przypadku wysylania
    poczta. Zabezpiecza rowniez troche [nie do konca] przed pracownikami banku.
    W kazdym razie prawdopodobienstwo, ze karta dotarla do wlasciwej osoby
    wzrasta. Ciekaw tylko jestem czy faktycznie karta przed transakcja PINowa
    nie dostanie autoryzacji...

    Maciej