  • Data: 2012-11-09 10:57:49
    Temat: Re: alior chashback 7%
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Ja musiałem podryptać do oddziału.
    > Na wszelki przypadek przygotowałem papierowy wniosek o zamknięcie kont,
    > ale okazało się to zbyteczne.
    > Proces pożegnania odbył się sprawnie i krótko.

    U mnie niestety nie poszło jak łatwo. Okazało się ze mam z rachunkiem
    głównym powiązany rachunek maklerski i najpierw trzeba ten rachunek zamknąć,
    ale to musi trochę potrwać (wysyłają faks do centrali) i powiedzieli że na
    drugi dzień mogę sobie rachunek zamknąć sam przez Internet co okazało się
    nieprawdą. I musze drugi raz udać się do oddziału. Wyższa kultura nie ma co.

    Damian