  • Data: 2009-03-28 17:20:33
    Temat: Re: alior - dodatkowa KK
    Od: "jurek.news" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Niby nie jest, ale u mnie opłaty nie pobrali.
    > Coś mi się zresztą wydaje, że przelewy też są (jeszcze?) gratis.

    Wziąłem dodatkową kartę dla żony. Tu wielki plus dla A, bo:

    - kartę dodatkową załatwiłem bez chodzenia do oddziału, wystarczył mejl
    (potem, już po otrzymaniu karty odesłałem tylko pocztą na koszt banku
    podpisany wniosek o wydanie karty)
    - wydatki kartą dodatkową wchodzą do kwoty do zwolnienia za kartę główną
    - można mieć inną kartę dodatkową niż główna (tzn: Głowna gold,
    dodatkowa silver)
    - karta przyszła pocztą chyba po 5 dniach (tzn. zamówiłem w
    poniedziałek, karta przyszła w piątek)

    Kiedy chciałem dodatkową KK dla żony w mBanku, to z w/w działał tylko
    1wszy punkt (tzn. wydanie bez żadnego chodzenia i papierów). Poza tym w
    mBanku wydatki kartą dodatkową liczą się do zwolnienia za wydanie osobno
    (czyli wydając główną i dodatkową po 15kzł płacimy za obie karty po 38
    zł.... - w Aliorze w tym przypadku główna jest zwolniona z opłaty,
    dodatkowa za 20 zł). Dodatkowo nie dało się wyrobić karty dodatkowej
    innej niż główna (chciałem do głównej VC czarnej wyrobić KK VE, tą
    najtańszą). Dodatkowo karta dla żony przyszła po 5 dniach (wysłana
    priorytetem), ale potem musieliśmy czekać jeszcze prawie 2 tygodnie na
    "pakiet aktywacyjny" potrzebny tylko do zadzwonienia na mLinię i
    aktywowanie karty.....

    Sprawdziłem właśnie w starej TOiP (tej z 10.2008) - wydanie dodatkowej
    Silver było za 20 zł, a potem co rok 20 zł za używanie bez żadnej opcji
    za zwolnienie z tej kwoty. Jak na razie opłata nie została pobrana (a
    mam już 2 wygenerowane wyciągi).