  • Data: 2010-09-11 18:46:31
    Temat: Re: alior:przeglądarka i soft?nt
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    namikk pisze:
    > było złożone dedykowana przeglądarka dla linux(kernel 2,6) jest ff 3,0 i
    > 3,5, nic więcej nie da się od nich wycisnąć w kwestii pomocy.

    Na FF 3.6.9 pod Ubuntu Lucid (kernel 2.6.32) działa idealnie. Używam też
    FF 3.5.9 pod Gentoo z jądrem 2.6.29 - również ideał. Opera 10 także
    działa znakomicie...

    Z tym, że akurat tymi wersjami przeglądarki i systemu bym się nie
    sugerował, bo u mnie Alior zawsze i na wszystkim działał idealnie - na
    poprzednich wersjach systemu też.

    --
    MiCHA