  • Data: 2008-11-27 10:35:04
    Temat: Re: alior vs eurobank
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to Ty sam sobie instalujesz, jak kazda inna aplikacje javowa, np. gre

    I kto zatem ma problem, gdy to przestaje dzialac? Wlasnie...

    > No i? no na prawde nie wiem o co chodzi? w czym problem? :)

    W tym, ze to kolejny PIN do zapamietania. Zupelnie niepotrzebny.

    > Da sie, masz trzy opcje:
    > 1. Token sprzetowy
    > 2. TokenGSM
    > 3. bez tokena

    Czyli:
    1. Opcja platna
    2. Opcja moze dzialajaca
    3. Opcja niebezpieczna.

    > Ja nie jestem zwolennikiem tokena, wrecz nawet mi nie pasuje, wole hasla
    > smsowe :) jednak Twoje argumenty wynikaja jedynie z niewiedzy :)

    Ciesze sie, ze Ty masz wiedze i mozesz mi tu wyjasnic wszystko. Moze napisz
    tez do Eurobanku, bo Twoje poglady stoja w sprzecznosci z ich pogladami.