    From: Dariusz Zmokly <g...@g...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bank podobny do mbanku
    Date: Tue, 09 Jul 2002 12:34:23 +0200

    j...@p...onet.pl wrote:

    > A dlaczego MUSI? Jest wiele banków, które maj? te operacje bezp?atne i
    > jako? nic nie zapowiada, ?e wprowadz? op?aty.

    Dokladnie. Moim zdaniem nieposiadanie zadnych oplat to swietny slogan
    reklamowy, moga w ten sposob pozyskiwac nowych klientow. Jesli do
    tego dodamy, ze moim zdaniem jest to jeden z lepszych bankow na
    rynku oznacza to, ze byc moze bede wzmacniac swoja pozycje.

    Inne banki, ktore maja gorsza (drozsza) oferte musza wywalac
    wiecej kasy na reklame (oczywiscie to spore uproszczenie bo nie
    kazdy klient ma takie potrzeby jak ja, a jedna z nich jest
    niechec placenia za posiadanie konta, bo niby czemu mam placic? ;)).

    Dariusz Zmokly