  • Data: 2003-10-10 06:13:58
    Temat: Re: bank sie pomylil - czy bede musial oddac kase??
    Od: "Rafal" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...co> napisał w wiadomości
    news:bm3mna$h7u$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Sadze, ze bez problemu moze poprosic bank o posrednictwo w przekazaniu
    > korespondencji.

    > No to idziesz i sie awanturujesz w banku gdzie kasa zostala nadana. W
    > koncu masz potwierdzenie i bank jest w stanie sprawdzic, czy wyslal kase
    > prawidlowo. Jesli sie pomylil, to problem ma bank, a nie Ty.
    >
    > To wszystko nie zmienia faktu, ze osoba ktora przypadkiem kase otrzymala
    > powinna sie zainteresowac sprawa, tak by moc jak najszybciej ja zwrocic
    > (oczywiscie jesli czuje taka potrzebe to moze sobie te ~1 zl oplaty za
> [...]
    widac nie dla wszsytkich, ale nie oto mi chodzi ja ksie zachowac, bo
    osobiscie bym sam nie probowal przelewac kasy do nadawcy bo po korekcie
    zrobionej przez bank z koleii ja bym mial kase do tylu (i tak w kolko
    Macieju)

    proponuje zglosic w banku, nie oczekiwane wplywy, jesli oprocz nr konta
    naddawcy sa jego dane to prosic (zadac) od banku aby skontaktowal sie z
    nadawca ...
    w koncu to rowniez w interesie banku aby taki sprawy wyjasniec po mysli
    klientow, nawet klientow innych bankow

    oczywiscie realia sa inne i pewnie w wiekszosci bankow na informacje taka
    bank by stwierdzil ze ich to nie obchodzi ...