  • Data: 2010-02-01 11:19:51
    Temat: Re: bank zagraniczny dla firmy w PL
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > czy to konto mozna polaczyc z Polskim mbank ?

    w jakim sensie: polączyć? mieć ten sam ID, hasło,
    widzieć obok siebie rachunku PLN oraz CZK?
    to byłaby rewelacja, ale chyba aż tak dobrze nie ma!

    Popróbuj mix mBank+HSBC, mnie przy otwieraniu konta
    mówiono że każdemu klientowi HSBC bank ten umożliwia
    darmowe przelewy między kontami tegoż klienta
    w 40 krajach (wątpię by na liście zabrakło Czech,
    należących do UE), nie wiem czy oferta ta dot. kont
    osobistych czy firmowych, ale podpowiadam,
    aby właśnie tam popytać.

    Ja wyobrażam sobie idealną kosztowo sytuację tak:
    wpływy na mBank.cz
    przelew gratis na HSBC.CZ
    przelew gratis na HSBC.PL
    przelew gratis na mBank.PL